RSS

Azam 2013 tercapai.. alhamdulillah~


Alhamdulillah azam 2013 saya untuk bergelar seorang isteri tercapai jugak, hewhewhew... Terima kasih untuk semua family yang bersusah payah untuk majlis saya, biarpun ada banyak halangan serta dugaan yang saya hadapi di hari pernikahan dah persandingan, tapi seperti biasa saya seorang yang gigih.. Yes gigih dan gagah~

Now, time tulis blog ni, dah nak sebulan bergelar Puan Siti Marni, haha.. Isteri orang ler~ My husband cakap dah lama tak tulis blog, aahhhh kan dolu-dolu time sedey-sedey baru la coretcoret kat sini. Sekarang ni, sangat takde masa kot. Baru nak adapt hidup as a wife, plus saya tinggal berasingan dengan keluarga right after berkahwin, lagi la terasa... Penat, letih, berdikari.. semua terasa! 

2 minggu pertama perkahwinan, asyik nanes sorang-sorang, tengah malam pulak tu~ siyes saya rindu masa bujang saya! dulu balik rumah tak payah buat apa, balik keje, mandi, makan, tengok tv, tido.... Bila dah kawen? Uwwaa... sy benarbenar letih sampai demam! 

But then, sekarang ini dah ok sikit la.. biarpun kesian incik suami saya, terutamanya bila saya meeting or kerja malam, saya tak masak kat umah. Biasa lah saya if tension, akan tido memanjang la jawab nye...

Banyak benda lagi nak teroka dalam perkahwinan ini. Doa saya agar perkahwinan ini berkekalan~ Bila tengok muka husband yang dulu nya boypren saya, macam tak percaya, he is the one~ kalau tahu, 3 tahun lepas saya kawen dah. hekhek.. tak payah buang duit bercinta lama-lama.

I LOVE YOU MR HUSBAND!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS