RSS

...:: M.A.K.A.N::...

Beberapa hari ni asek makan je hokey,

kalo tak pon aku malas duduk bilik sorang sorang,

asek duk fikir masalah aku jew,

so, amek keputusan lepak bilek maci kat bawah ni,



owh... besar gedabak hokey gambar miro, ekeke~~

duk cite-cite sal masalah rumah tangga (ye ye je aku, kayu or semen tuk buat tangga pon x dek lg), hihi..

ataupon masalah anak anak teruna serta anak dara kitorg, hiks3x...

tak pon, aku akan ajak sape-sape gi makan, haish~~

tak kan bkecai hati, berat ku akan naik semula... TAK BULE JADI NI!

cam tadi, aku, zaza serta miro baru je pas melantak kat d'kantan ( kul 10 tuh)

adeiihh.. aku siap ckp kat miro, tah tah hari ni aku dah melahap 5000kcal kot..hee~

tengah hari tadi, duk belasah sizzling yee mee tapi x habes la.. BANYAK SGT die serve~

pastu, maghrib tadi pas solat, mnm milo n amek dlm 7 keping biskut weetameal,



kat gambar yg baru ku google tuh hanye 2 keping tapi aku melahap samapi 7 keping, bapak ler..

hengat kan x kuar makan.. so, 2 kunun2x nye sebagai dinner aku r

tapiiiiii....c miro ni hah nak jugak makan western gitew (anak org putih, biase lar, duduk pon pasir putih, hehe)

so, di pendek kan cite... kami b3 bgerak la g d'kantan~~

dan memesannnnn..

3 pinggan ciken cop ( black pepper + mushroom + chinese style)

2 cawan teh tarik (yg ni aku + miro punyer)

cappucino ais 1 (zaza punyer)

2 bijik hamlet (bukan helmet hokey) + fries~

melahap ler kitorang ngan bahagia...

tym makan tuh... aku sempat duk intai 1 famili ni,

dak 3 org ngn parents die, huhu..

sempat terfikir, bile lah aku nak kawennnn??

asal ko gatal sangat marni weiiii?? hahahhaa~~

p/s: tengah nyesal makan banyak!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Pot Pet Pot Pet...!!:

mieraNawi said...

hahhahahahhahhaa.......well mkn bk pon xpe la asal hati epy...huhuhuhu

~ m a r n y ~ said...

ngahaha... senang hati tp pas balik bilek susah hati berat naek, =p