RSS

our last trip together!

tomorrow maybe is our last trip together to mandi-manda ramai-ramai~ i love u my Med Rad course mate... really really love you guys!

masak seawal kul 5 am tuk dak2x kelas aku, aku sedikit pom tak kisah kot... even kat umah aku tak pernah bangun seawal tuh tuk masak kan...

tapi sebab bile ade makanan, cosmet aku sangat2x la gembira nak pegi kan.. then, i willing bangun awal pagi, tolong2x prepare...

bile lagi la nak gather2x cam ni... 8hb dah nak balik, sob3x~~

lepas ni tak leh dah ngumpat depan2x... tak leh dah nak dengar dak2x ni asek cakap aku paling berat kat kelas... eeuww~~ i will miss it 1day!

miro, zaza, k ida, bonii, laboo... ery mok, epa puaka, phua longkang, joe carut dan lain-lain...

i will miss them so much...=(

so guys, lets enjoy our last minute moment in USMKK...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Pot Pet Pot Pet...!!:

buduUtara_cikun said...

ceq x p..x sehat..waaaaaaaaaaaaaa :(

~ m a r n y ~ said...

next time jaga tulang tuh elok2x na~ hehe