RSS

saye rindu....

saya rindu nak mandi air terjun....

saya rindu suasana itew...

mandi.. mandi...

belajar cara nak terapung macam zaza...

jeles gile bile nampak zaza bule terapung...

sangat mengagumi zaza sebab bule angkat badan yg berat...

walaupun mengikut teori fizik (aku dah lupa hukum apa) memang sume orang bule terapung...

tapi saye tidak bule T_T

bukan saye sorang jek yang tak bule, ramai lagik....

saye rindu nak berenang bersama-sama mereka, biarpon saya tak reti berenang...

saya jugak jeles tengok zaza pandai berenang biarpon macam sinchan dan tidak secantik renangan teo jack joe...

dimana saya nak carik waterfall kat sandakan ni? uwwwaaa....

sangat teringin nak berendam macam badak, ekeke

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Pot Pet Pot Pet...!!:

miss.efa said...

haha..entri ni macam crite pasal zaza je :P

~ m a r n y ~ said...

rindu nak berenang n kat zaza biarpon berat dpt terapung, hihi