RSS

::sabtu yang mengecewakan ::

Harus lah Sabtu yang sangat mengecewakan apabila dah berangan-angan pada minggu lepas bahawa hari ini boleh shopping benda-benda yang tak ter'shopping' last week... tapi lastly kena duduk diam-diam kat umah sebab tuutt and teett tak masuk lagik, sobsobsob....


Kalo keluar pada hari ini pon, yang dapat hanya lah benda yang menyakitkan hati sebab tak dapat nak capai apa-apa benda yang di ingini, dan dapat penat jeh.... Maka, saya pon membasuh la segala-gala pakaian, bed sheet, pillow sheet saya punya dan housemate punya, dan jugak towel-towel saya, yang memang kena basuh seminggu sekali... dan selalu nya saya hanya akan buat pada hari Ahad, tapi minggu ini saya buat pada hari Sabtu.. 

Next week dah puasa... macam tak terasa la pulak, waktu berputar dengan cepat sekali yek kawan-kawan, rasa nya baru jeh tahun lepas sebok-sebok buka puasa bersama family members, tup tup tahun ni sekali lagi saya berbuka puasa di tempat orang macam beberapa tahun lepas, haih la~

Diri sendiri yang gatal nak terbang jauh-jauh kan, padan muka... hehe~~ Mama asyik tanya bila nak balik keje kat Sabah ni, dah la segala interview kat tempat sendiri tamo pergi kan, macam-macam alasan saya bagi kat family, sampai ayah saya merungut dengan mama saya... Sorry la mama kena dengar rungutan dari ayah saya itu, sebab saya adalah anak yang degil maka ayah saya dah tak larat nak tegur saya kott... 

Okay la, saya nak sambung membasuh segala-gala yang belum terbasuhhhh....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Pot Pet Pot Pet...!!: