RSS

Ya Allah, permudahkan lah urusan kami.. Amin~

Ya Allah, semoga dipermudahkan lah urusan dan segala perancangan kami, amin~ 

Hahahahahha... *Miang betul la saya sekarang ini*

Masa study dolu-dolu, teringat impian saya sebelum kawen kalau boleh nak ada kuda dan jugak tempat berteduh atas nama sendiri. Iye.... 

Bila saya merancang untuk meng 'E' kan diri kepada seseorang, tetiba ja saya rasa Allah s.w.t memudahkan rezeki saya, amin... Dari satu benda ke satu benda. *Harap-harap ramai customer nak wat ASB pasni, hak3*

Mungkin sebelum-sebelum ini, hati berbelah bagi lagi.. tapi saya kena yakin bahawa semua orang tak sempurna, begitu jugak dia dan saya. Kena give and take la kan, cewawahhhh~

Tetiba teringat ahkak yang tolong settle kan kereta saya, dia ingatkan kitorang adik beradik. So funny. My Boss pulak selalu panggil dia encik tunang saya, hello boss.. not yet ok~ still my boypren tapi of course saya iye kan aje la kat opis tu, muahahahhaa! Gediks sungguh daku!

p/s: ok cepat-cepat tido, perot dah lapa! daaaaa~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 Pot Pet Pot Pet...!!: