RSS

aiyark~ i cant see that ring bell..=.=", jakun gilak!

pagi tadi masa nak g keje, sume benda rasa pelik... tak tau napa~ hukhukhuk... pakai baju pon rasa tak yakin nak jalan...pastu dah lew kuar umah pon agak-agak lambat, dlm kul 7.40 am~ aku kena masuk opis kul 8 am...

takde la jauh sgt pon opis tuh dari umah..dalam 2 batu jek~ bas pon selalu nye banyak jek... tapi tadik, asal van-van jek banyak, dah lew aku memang tak naek bas cenggitu sebab susah la mau kuar.. siap bhimpit-himpit lagik, ohoii~~ kalo ngan pompuan takpe gak, kalo ngan laki aku tak kenan sangat dowh... geliiii~~

dimulakan cerita, adalah jugek nmpk 2 bygn bas ni.... yg depan tuh agak kelihatan baru yerp berbanding yg belakang.. s0, aku pon berdiri la sbgi isyarat supaya bas tuh bhenti amek aku yg tercongok kerisauan di situ...

dan aku pon naekk... naek jek, terdetik kat hati aku, apsal bas ni tak sama ngan bas yg lain-lain ek, baruuu... cam bas ekspressss~~ ke ni bas kilang, eeuuwww~~ seb bek ada konduktor gak, sah lew bukan bas kilang, yeehawww...

aku pon perhatikan la sekeliling bas itewww.. sangat byk langsir ok~ mata aku pom melilau-lilau lew lagik... dan dan dan... aku baru perasan, aku tak nmpk lgsg ok ring bell, eeuuwww~~ gelisah gile haku~cmne dia nak tau aku nak bhenti kat phentian bus tuh... aduyai~ dah le aku lewat, kalo tlepas, parah haku weh...phewww~~ aku perasan takde ring bell time kat batu 5, ade sebatu lagik...

takkan aku kena ketok dinding bas kottt, suh bas tuh bhenti.. dalam hati aku, gila kuno bas ni nmpk jek baruu... tetibeee ada lak bunyi belll~~uuwwwaaa, drg dpt katne bell tuhhh... apsal aku lgsg tak nmpkkkk~~

pulun gilak aku mencarik bak kucing kehilangan anak, mesti orang kat dlm bas tuh sume heran tngok haku, malu wehhhh~~ sebab aku pulun carik la, aku jumpa jugak bell tuhh... hehe~~

ceyt, ring bell tuh tsembunyi kat langsir yg banyak itew ok~~ aduyaiiii....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 Pot Pet Pot Pet...!!:

cik ery said...

muahahahha...sengal ah marni~