RSS

badan saya tak sedap T_T

sekali baca macam lucah jeh kan bunyik, hahahahha...


mesti ery mok cepat jeh kot klik entri ni, ye dok? miro mok pon mesti tkujat baca kan.. ;p

seus weyh... rasa tak sedap badan la pulak, mata rasa pedih, kepala rasa berat tapi tak banyak, badan rasa sejuk, hidung berair, mulut asek nak mengunyah.. eh.. eh.. pelik sungguh tang mulut asek nak mengunyah tuh, ye dok?

senang cerita, aku rasa nak demam la... badan seram sejuk jeh macam aku tengah stay kat tanah perkuburan.. stay kat tanah pekuburan pon tak sejuk camni, hihi...

tapi masih larat lagik la, harap-harap esok i sembuh, hihi...

ni sebab makan coklat lewat malam, aku terlupa nak basuh gigi dan mnm air 0 la ni, o0psieee~ bangun-bangun jeh sok pagi rasa tekak kering semacam, bukan tekak jeh, 1 lubang hidung pon rasa tersumbat, eeuwww~~ sangat tak best! kalo 2-2 lubang hidung tersumbat, lagik tak best kan,hihi...

tapi badan tak sedap pon, selera makan membuak-buak, gilak pelik...

sekarang kenyang, rasa nak tido.. tamo buat keje, perlu tak amek MC? muahahahaha...

p/s: harap2 esok sembuh sebab ada pertandingan sapa makan paling banyak, ehem!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 Pot Pet Pot Pet...!!:

cik ery said...

hahahhhaahahahahhah... masuk2 je bilik, tgk laptop..mmg cepat jek aku klik link blog ko... bdn ko tak sedap? eheemmm =p

~ m a r n y ~ said...

aah, tak sedap.. sedey kan, ;p

mieraNawi said...

x sedap cmne tuh?? tahap x sampai??? miahahhaa

~ m a r n y ~ said...

kalo sedap tahap sampai cmne eh mok? ;p