RSS

:: I miss YOU so much ::

Serius… saya sangat merindui kamu~ kali ni takda mungkin or kot kat belakang sebab saya betulbetul merindui kamu.. T_T


Saya tak bule mau jumpa kamu bilabila masa yang saya rasa rindu itu tidak dapat dibendung… *memikirkan hal itu, saya jadi sedey*

Adakah kamu merindui saya seperti saya merindui kamu?

Miro Mok pernah bagitaw kepada saya bahawa seandainya saya merindui seseorang, seseorang itu pon merindui saya jugak… 

(harapharap betul kan)

Uwwa… saya sangat tidak tahu bila akan ketemu lagik~ saya rasa macam mau terbang pulang sebentar untuk berbual depandepan dengan kamu…

Teringin tengok kamu habeskan nasik lajulaju sebab terlalu lapar, teringin tengok mata kamu jadi sepet yang amat sangat bila ketawa… teringin mau received sms “gurl, I hantar you balik”…

OMG.. I miss you so much!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 Pot Pet Pot Pet...!!:

mieraNawi said...

waaaaaaaaaaa..... tatau nape rse entry ni lahir dr hati nurani sebenar montel.... hehhehe.. sabo na mon...

~ m a r n y ~ said...

tau takpe... baru 2 hari, rasa dah rindu gilak, ekeke

erysweetie said...

hoooooo...berjauhan itu perit. hahak!

~ m a r n y ~ said...

sangat mok... baru la tau betapa kuat nya perasaan itu, geli tak? haha