RSS

Aku rindu kamoo-kamoo….~

Tetiba rasa menyesal gilak la pulak langsung tak apply Master~ 2 la, gatal sangat mau kawen, finally takdek orang yg pinang pon… ekeke~

Awal bulan 7 ni, majoriti kosmet-kosmet aku akan memulakan semester baru, best nya dorang..aku rindu gilak la zaman-zaman study!!

Aku rindu mau baca buku radiologi ke, dosimetry ke, nota Dr. Aref yg bertimbun yang aku malas baca dulu… really miss all my notes~

Aku rindu mau datang kelas biarpon aku selalu monteng… sekarang tak sama ngan belajar, dulu time kuliah rasa rajin sikit, aku datang la kelas… sekarang aku malas bangun pagi, aku tetap kena bangun, tetap kena mandi, tetap kena bersiap g kerja… kalo tak, takdek duet~

Aku rindu mau rasa debaran exam… sampai tak tido semalaman sebab pulun baca nota~ pastu g risik-risik kawan kat gtalk, tanya dah habes baca belom… sedangkan takdek beza pon kalo dorang dah habes baca ke tak, tak effect pointer aku pon, sebab aku sendirik tak baca, haha.. tapi sebab me such as a gossiping machine… dan benda tuh harus aku tanya~~

Aku rindu mau g belly dance dan aerobic dgn c miro mok dan ery mon…

Aku rindu mau “brunch” sama-sama ngan dorang-dorang lepas jek kelas pagi… daging cincang masak tumis, aku ngan kak Ieda sangat suka makan itew ok~~
Aku rindu lepak kopitiam tengah-tengah malam… sambil minum tiramisu white coffee~~ balik kg jek, takdek member bule di bawak lepak.. sebab dorang sume lepak club (tipu jek!)~

Dan yang paling penting…. Aku rindu mau minum Jus Mate 5 sebab aku dah semakin gemuk, biarpon ada orang kata body sekarang lawa, makasih maci, ekeke~~tersipu-sipu bak perempuan melayu terakhir aku waktu di puji, kembang bontot seh~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 Pot Pet Pot Pet...!!:

mieraNawi said...

hahhahhaaa.....ak pon rendu gak...td g lab,tinagt plak zaman kalut2 ngan tesis...adeh laaa...

S Marni A said...

the greatest moments as student weh...sob3x